Friday/Al/Hamra/!

Kom precis hem från Shönefelt, flygplatsen. Lämnade av systrarna som varit här sedan i fredags. Nu känns det allmänt shitty och ensamt. Men det är bara att bita ihop. Under tiden tänkte jag dela med mig av vad vi gjort denna helg.
I fredags drog vi, efter middag och många timmars strosande på stan, till Al Hamra. Drack öl och hade det fint. (Och lite sömnigt då damerna från Sverige sedan länge "dygnat".)

Hummus och kyckling slank ner i våra magar.
Sinead och jag hade megamycket tjejsnack.
Efter några timmar var vi trötta och åkte hem och sussade. Vi hann även med lite bus på vägen. Men jag vågar inte berätta om det här på bloggen. (fyfan vad irriterande va? hehe) Lite hemlisar får man ju ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback