Djup fundering nr.1

Observation: Katt kräks upprepade gånger, och i 60 % av fallen på textilier.


Problem/ Frågeställning: Kan katter ha bulimi?


Tanke/ Teori: Om katter inte kan ha bulimi, bor jag med en arrogant jäkel. För det första är hon blyg, och det gör mig ingenting, men bara för att visa att hon verkligen inte gillar mig (och inte Lukas heller för den delen) ska hon alltid springa in i köket, när JAG står och brer MIN macka. Eller Springa förbi badrumet för att få en skymt av min nakna kropphydda för att inom loppet av några sekunder börja fräsa hysteriskt."Okej förlåt, jag inte är så nyrakad som du hade hoppats på" (Stanna på din plats vettja, så slipper du mig. Jag befinner mig inte speciellt ofta i köket, till skillnad från dig, matvrak!)

För det andra; Jag är verkligen trevlig mot henne. Herregud, jag matar och tassar på tå för att inte göra henne obekväm. Dessutom säger jag alltid "Hej lilla Hedwig" med den gulligaste bebisröst ni kan tänka er, och det, minst femton gånger om dagen. Och vad får man tillbaka? Jo massa spyor!


Slutsats: -

Kommentarer
Postat av: Malin

Du tror inte att det kan vara någon salgs maktkamp som utspelar sig här? Lilla hedwig vet att hon har dig i sina tassar och ser då till att markera. Prova att fräsa och spy tillbaka vettja!!

2012-02-20 @ 23:00:37
Postat av: julia

Klockrent!

2012-02-27 @ 17:05:14
URL: http://juicyjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback