fredag liksom.

Dagen startade jag med brunch tillsammans med Lukas, Elsa, Jenny och Sinead. Grymt ställe, där man själv fick bestämma vad man ville betala för frukostenbuffén som för den delen var riktigt bra!
Sen drog vi vidare och spenderade i princip resten av dagen på café szimpla där Elsa hade rulla-cigarett-skola med Lukas.
Nu är vi hemma och stannar nog här hela kvällen. Löppass tidigt imorgon. Är taggad på att hitta formen igen och älskar ju dessutom att springa i stan. Helst väldigt tidigt, innan allt vaknar till liv.
Hur mår ni där hemma? (ingen kommer förmodligen att svara, men jag tänker på er iaf och hoppas att ni mår underbart!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag mår bra! och anne också! vi spenderar all tid med att äta stekta bananer, kolla film och smsa med den mystiske loke!

2012-02-17 @ 22:53:45
URL: http://captainexcellent.blogg.se/
Postat av: Mami

Visst ska jag följa din blogg. Det blir riktigt mysigt.<3Kram härtat<3 hälsa lukas

2012-02-22 @ 12:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback