Hej allihopa!

Här är vår lägenhet
Utsikt från balkongen
Lägenheten har använts som ateljé under många år. Golvet är smutsigt, och då får man städa. Väldigt mycket. Så mycket att man får träningsvärk ock skrattanfall och mentala bryt.
Vår toalett är i trappuppgången allra längst upp, det är ganska mörkt, skit också, för jag har under mitt tjugoandra levnadsår blivit mörkrädd.
Det är lite det här jag underhållt mig med dem senaste dagarna. Har även fixat säng. Resten av helgen ska vi nog bara hålla på med lägenheten. På måndag blir jag student. (börjar bli lite nervös) Fan vad roligt det ska bli!
Så nu vet ni. Jag lever och mår bra. Hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy så fint! :)

2012-03-03 @ 14:41:58
URL: http://captainexcellent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback