några av dem bästa stunderna i MARS!

Nyfunna vänner från Belgien.
Mysigt häng på Al hamra.
Standardhak; Wohnzimmer
Är detta konst? Ingen som vet.
Bästa fredagen i Mauer Park. Joon med vän.
Jake och Jenny.
Fetaste picknicken, göttans!
Att ha 20 grader varmt i mars är fan underbart. Såklart.
Utsikt från min balkong.
Leonie, cool tjej som vi hittade tack vare en lägenhetsannons.
Klubb Wilde Renate! Rökigt och sådär ballt som bara Berlin är!
Obligatorisk conversebild.
Skitsöt, men hans fötter måste ha vart kalla, jag frös fast jag hade skor och strumpor!
Morgenrot, vårt favoritställe! Ligger precis utanför min skola, och där serverar dem en fantastisk frukostbuffé varje fredag till söndag för 5-9 euro. Man betalar så mycket man känner att man har råd. Hur fint inte detta? Alla ska få vara med!
Glad jänta!
Mitt hus på Danziger Strasse 49!
Lite såhär ser det ut innuti.
Me, me, me and me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback